甜品Winwin

Monday, June 19, 2006

永遠懷念角角






角角終於離開我們了,知道的時候,也不禁流淚,因為牠就像是我的好朋友一般,在我需要的時候讓我抱抱.

每逢星期一我放假的日子,早上就只有我跟牠的時候,牠很喜歡用手抓我,嚷我放牠出街.牠三時兩刻便會抓我一抓,雖然令我未能專心工作,但我卻每次為牠開門,因為牠實在可愛.

想起了,有一次我指著電腦跟牠說 “我要做功課”, 然後擰頭 “唔得閒同你玩”,牠走了一圈後,返到我的身邊,提起手,看著牠想吃我又知不可以叫我的樣子,著實有趣.當我起身,牠當然很雀躍地跑到門口.我又心軟了!

還有一次,我在廳中午睡時,牠抓醒了我,嚷我跟牠玩.全屋上下,角角就只會”蝦”我.但不知何故,我總是喜歡回應牠的要求.

角角,我愛你



2 Comments:

At 7:56 PM, Anonymous Anonymous said...

Ah Kwok really appreciated your friendship. He lived a better life because of you. Thanks for looking after Ah Kwok and trested him so well. Love,

 
At 7:08 PM, Anonymous Anonymous said...

:*(

I thank God for having 角角 playing & hugging you when you both needed each other. God always had His time & plans. Be strong my dear... he is always in our hearts..

 

Post a Comment

<< Home