甜品Winwin

Sunday, January 21, 2007

浪漫約會下集

一早起身,準備番教會bible study 同workship,大家整裝代發, wingwing未雨籌謀地warm 車,剷雪,關車門......一切準備就緒,wingwing大叫"winwin,弊啦,我條鎖匙lock左嚮車度",我心諗"大鑊",跟住wingwing以冷靜的語氣同我講"我地番屋企諗諗".跟住我地周圍搵人幫忙......最後就搵開鎖人黎開鎖.攪左成個鐘,我地終於可以去bible study.點知.....wingwing 又被d雪"kick"住左,我就落車推車,但因為d雪實在太滑,完全推唔郁.跟住我一路勁笑一路入去教會搵人求救,於是4隻大隻佬出黎推車.今朝真係12分攪笑,不過學左臨危不亂,返屋企諗辦法,開鎖人電話,開鎖方法等應用急救方法.

wingwing,我地呢次約會實在太浪漫勒!

4 Comments:

At 10:07 PM, Anonymous Anonymous said...

好凍呀你果邊~唔好凍親呀!

雪景實在太靚!

 
At 7:41 AM, Blogger ??Winwin said...

ta,多謝關心,我平日出街著好多衫架,唔駛擔心.係呀,雪境真係好靚呀!

 
At 7:10 AM, Anonymous Anonymous said...

都吾係肥咗! 由細到大你係keep住一樣.......肥!

 
At 7:45 AM, Blogger ??Winwin said...

eliz妹妹,肥你個頭.你身為人妻,要小心講野.如果唔係,姊姊都幫唔到你

 

Post a Comment

<< Home