甜品Winwin

Monday, May 28, 2007

回港前的星期五


outlet mall 之旅
julie 家的飯局
jassie狗狗
睇我幾開心
好嗲呀
sunny 好sweet 呀
我跟sunny 玩了個小玩意,她說真的由心底想向我說聲多謝.我叫佢寫韓文,等我搵人翻譯,咁咪可以盡情抒發感受 law.所以我又親手做左張卡加埋中文字送俾佢


同場加映我的熱情房間







走人勒!
由於sunny係貴賓,所以可以坐學校車,幾威!


maymay, jayjay, viro,我走勒,我會好掛住你地架!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home