甜品Winwin

Thursday, September 20, 2007

Mid autumn festival

上星期六到嘉麗屋企跟她的弟兄姊妹慶祝中秋節



















第一個環節係整蝦餃,睇我幾專業























大鑊,搓搓下麵粉,貼住台面tim


跟住我地研究左點整小白兔蝦餃


點知我整左隻肥貓,maymay仲要送左對好奸的眼俾佢
小白免,肥貓一家親
仲送左塊草坡俾佢地tim

睇我幾快手

嘉麗號訪港


好味牛筋














蝦餃終於出籠勒


好多人一齊慶祝ar


3 Comments:

At 11:50 PM, Anonymous Anonymous said...

你隻兔個樣好兇啊!!朋友!!!
好似放入蒸籠後會變大...令我想起were-rabbit....

 
At 5:59 AM, Blogger ??Winwin said...

That is cat, not rabbit.Haha.What is were-rabbit?

 
At 1:21 PM, Anonymous Anonymous said...

wowowowowow.. so happy to see many yummy food & happy faces :)

 

Post a Comment

<< Home