甜品Winwin

Tuesday, March 14, 2006

COLDSTONE雪糕




今天晚上8:00吃過晚飯後,大家便各自埋頭苦幹,JASON突然宣佈既然大家禁努力,為左慰勞大家,便提議一起去COLDSTONE吃雪糕,我到步後便快快挑選了我的櫻桃雪糕加熊仔糖,MAYMAY,JJ當然是選擇他們的摯愛COFFEE 雪糕.至於SEMI,RUBY......



看他們多聚精會神,花了長達10幾分鐘的時間,因為他們要挑選最好味的雪糕......











最後等我同MAYMAY D雪糕都差不多融既時候,他們終於選定了白朱古力加好多配料的好味雪糕
回家後,當然不可少了角角的份兒,
由於他不能吃朱古力及咖啡味,所
以只可以由我的櫻桃雪糕招呼牠.

角角:好味AR,但你可唔可以"喂"得專業D,攪到我要側囇頭,你"喂"我食雪糕既時候要用一個正確的姿態,等我慢慢歎先得架麻,唔好剩餘係掛住影相啦,唔該.同一個錯誤唔可以犯多過一次,下次唔好啦!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home