甜品Winwin

Saturday, March 04, 2006

搬竇

地庫的圖書館今天終於準備就緒,它像極了studio,閒來可以夾band,接著大家便如火如荼地清潔,打掃.









由於我的原來的間需要進一步的整理,所以便需先遷移至圖書館.但我另一個任務是新廁所所長,房間剛好與新廁所對個直著,專門負責寄下各人的沖涼時間,過時罰錢.我的新房間多了梳化,也無端端多了茶機,實在是jason無位放的物件,便會塞進我的房間.整體而言,我也很喜愛這間圖書館studio,廁所側的新房間.






進行了一輪大運動之後,當然需要晚飯補充,今晚special燒雞沙律加多種醬料.特別一提的是我跟ruby吃生果沙律時,也不若而同想起了自己的媽媽,因為我們的媽媽在我們小時侯很喜歡弄這款沙律給我們吃.媽咪,萬歲



8 Comments:

At 11:42 PM, Blogger Sheta said...

嘩!!! 好靚呀~~~
恨死我喇!!!!!!!

 
At 11:42 PM, Anonymous Anonymous said...

好想在你的小房間裏跟你聊天......

 
At 12:18 AM, Blogger Sheta said...

BTW it's 茶几, not 茶機. :P

 
At 1:31 AM, Anonymous Anonymous said...

very beautiful - the wall color is very cosy looking :)

 
At 6:28 AM, Blogger ??Winwin said...

sheta,多謝你教我的錯別字,我需唔需要改正呢?慧慧,歡迎隨時到寒舍一聚.steve,我是一個極需要顏色的人,所以我也特別喜歡這房間

 
At 6:33 PM, Anonymous Anonymous said...

在基督裏,一切都是新的...
連房和心情一同更新,正呀!

 
At 12:03 PM, Anonymous Anonymous said...

I am not sure if you remember, when we were young, we had a party when u still lived in "rainbow estate" , we had deep fried chicken thighs, I ate that with ketchup and I puked.. hahhaha

Till now I still wont eat any chicken thighs! :P

 
At 3:18 PM, Blogger ??Winwin said...

kaka,of course i don't remember.You know it's long time ago when we are young,my good old friend.Ha Ha

 

Post a Comment

<< Home