甜品Winwin

Sunday, April 23, 2006

我終於考到啦

我終於pass 救生員考試,同paperwork我昨晚還很緊張,4:00am,5:00am,6:00am都扎醒.今朝考試前都未驚完,最驚就係要救沉在水底的60磅的假人,一個100磅的人要救60磅的假人都不是易事.昨天試了無數次也是不行,今天在沒有帶潛水鏡的情況下,連假人都睇唔到.試左一次唔得後,便休息一會再試,第二次我出盡九牛二虎之力,拉佢上黎,d 同學在岸邊為我打氣.終於,終於,我拉到佢上黎啦!那一刻實在是非常興奮.

不過我星期二要retake CPR,水試禁難都ok,我諗星期二都會pass.很喜歡美國的文化,一次唔得,會俾機會,直至你可完全為止.

多謝大家的代禱,好感動呀

5 Comments:

At 12:29 PM, Blogger Sheta said...

I'm glad you make it! Keep it up!!!

 
At 6:58 PM, Blogger Semi said...

好叻女呀!winwin~~~I am proud of you!!!!

 
At 12:50 AM, Blogger aimeiyin said...

CPR我都唔係一次OK,St John嘅考官重話唔會俾comments,所以我都唔知點解failed。不過我再考嘅時候動作超級誇張同明顯,簡直好似考車咁。最緊要係真係要用嘅時候所有steps都無錯漏。

 
At 12:34 PM, Blogger MayMay said...

Wow... winwin 好勁呀!!

 
At 2:55 AM, Anonymous Anonymous said...

Congratulation ar... Winnie Keep it up!!

Cheers! Sofei

 

Post a Comment

<< Home