甜品Winwin

Monday, May 15, 2006

生日快樂






呀角,俾d面,望過黎啦!!!

jason雞手鴨腳,一邊禁住d波,一邊故住呀角



今日下午終於完成5天勞憊的camp adventure training,然後便跟教會兒童事工的jana開會,大家雞啄唔斷,她對我的經驗非常雀躍,當我介紹自己的書時,她"燈"大了眼睛,因為她也夢想有一天可以出書.她說她正需要我的才幹去發展教會的兒童事工.這次對話對我而言亦是一份很特別的生日禮物.

接著回家看見一束花,開心死我了,想著是誰送的呢?原來是來自遠方,英國的peggy mama,多謝mama,好開心呀.thanksssssssssssssssss

午睡過後,收到maymay來電,出街食飯,好野.點知原來有驚喜,maymay jason為我預備了一盒很美的花及3個氣球,開心死我勒.接著當然是狂影相加 牛扒,rib 餐,yeah, 多謝maymay jason.i love you both.

4 Comments:

At 4:02 PM, Anonymous Anonymous said...

^^ sshhhhhhhhhhh.... no need to mention who sent you the flowers ma, can call it your secret admirer :p hahaha...

Happy Birthday winwin, Mama is very happy to talk to you just now. Enjoy the rest of the evening!!

 
At 4:09 PM, Anonymous Anonymous said...

Winnie,

Happy Birthday!!

 
At 10:59 PM, Blogger Sheta said...

Happy birthday ar!
Looking forward to your back to home. :D

 
At 7:02 PM, Blogger Semi said...

生日快快樂樂呀!!!!
d花好靚好colorful,岩晒你~~~
阿角好有性格架,唔係話影就影!
你代我同阿角講呀,『你好靚仔呀,阿角!』

 

Post a Comment

<< Home