甜品Winwin

Tuesday, October 17, 2006

10月12,13日-加拿大之旅第一, 二天

maymay 跟jason的婚期漸近,我地嚮鄉下地區當然是揀唔到適合的婚嫁用品啦!所以我們一行3人便到加拿大辦貨.我呢個consultant 當然要"篤"住佢地啦,如果唔係佢地就會唔跟sechdule架啦!









我好勤力ar,嚮3萬尺高空上讀書呀!


睇下我同kevin既討論幾專業有得食旦散

jason, 大出血呀!!!





jason兒時鄰居kevin,好彩佢又就黎結婚,可以

周圍帶我地辦貨

久違了的綠茶雪糕加珍珠奶茶





韓國燒烤a

0 Comments:

Post a Comment

<< Home