甜品Winwin

Monday, October 02, 2006

出城


jason 經過一星期的織蜘蛛網考試後,今個weekend為左慶祝呢件盛事,我地一行3人決定離開鄉村,出城慶祝.由於車程需時4小時,首先我便為大家預準精美旦冶,打打氣

第一站沒有名店的outlet

第2站mall of america maymay在mac 化妝










第3站, 行累了,美腿按摩師真人示範

仲有宜家傢私

3 Comments:

At 12:22 AM, Blogger Semi said...

我家都有美腿按摩師呀!yeah~~~
所以有美美美美腿囉!哈哈哈

星期六我去左睇Eason mini concert呀!!!!
超正~~~~^o^

 
At 5:14 AM, Blogger ??Winwin said...

semi,好想知道你的新成熟曲髮造型ar

 
At 7:40 AM, Blogger Semi said...

去我個goggle blog度睇下啦

 

Post a Comment

<< Home