甜品Winwin

Friday, October 27, 2006

maymay jason 婚紗照之旅


首先由winwin負責拍攝這對新人真實的一面






























接著是室外取境,靚人美境ar,不過得11度"炸",仲要好大風,凍死maymay 啦












Find out what the differece! is!!


winwin突然做左攝影師叔叔的助手










maymay好彩有麥嘜暖水袋,先無禁凍"炸",果鬼佬攝影師當然唔知佢有發熱既的作用,剩係話佢係maymay既buddy,可能佢會覺得maymay仍然係小朋友,要帶buddy出街囇太陽啦.haha




專業攝影師真係好專業,隨時一搵就搵到每個地方既最靚景,完全知道自己要咩.呢個UNI境勁靚!!!















攝影師叔叔好型ar!!!

由於maymayjayjay需要保持神秘感,所以delete 囇我放嚮度既婚紗相,所以大家唯有睇住遮實囇,或者得個頭既相先,大家要等到12月2日先有相睇勒!!!

1 Comments:

At 10:59 PM, Blogger 志清 said...

天公造美

 

Post a Comment

<< Home