甜品Winwin

Thursday, January 19, 2006

小天使






這是Dr.E 的孫女lily,她的笑容很可愛,像是小天使

5 Comments:

At 4:00 PM, Anonymous Anonymous said...

http://pg.photos.yahoo.com/ph/asmwest321/album?.dir=e8f8&.src=ph

she is my Angel ^_^

 
At 4:21 PM, Blogger Semi said...

小囡囡真的好可愛呀!!!!!!!!!

 
At 6:40 PM, Blogger give me a break said...

你真的非常勤力上載,
佩服!
不要忙壞了身子!

 
At 6:50 PM, Blogger ??Winwin said...

小嗚,ok 啦,我都是想大家知道我的生活,不會太擔心我啫.我還未放隻熊既相tim

 
At 9:56 PM, Blogger give me a break said...

諗真d,咁都好ga,
你好似仍在身邊,不曾離開過。
日日咁睇,
我知你的事比屋企人還要多還要清楚呀!陰公。

 

Post a Comment

<< Home