甜品Winwin

Saturday, February 25, 2006

新廁所開幕典禮



新廁所開幕,在廁所影全家福,樂也融融
剪彩儀式開始


捉埋呀角陪我地一齊玩

semi與鏡

lucy 與毛巾
winnie 與星星浴簾

winnie 與廁塔


ruby與浴缸

sweet情侶合照

阿角望下後面,然後心諗:你地幾隻野攪咩鬼,無拿拿捉左我落黎,又係度玩甩手功,仲勁送香吻.咪玩勒,我就黎留鼻血架勒!



唉,呀角慨嘆:呢班友癲架!!!

3 Comments:

At 11:48 PM, Blogger give me a break said...

恭喜!恭喜!
係個咁靚ge厠所「大小」和洗澡,
肯定是人生一大快事!

 
At 12:20 AM, Anonymous Anonymous said...

我真係愈愈喜歡阿角......
甜品winwin,希望阿角會成為你的blog裏「連載」的角色。

 
At 10:52 PM, Blogger Semi said...

阿角真係好醒呀!好鬼可愛啊~~~~
難得佢同我地咁一致,齊齊望住境頭,
"cheese"^o^

 

Post a Comment

<< Home