甜品Winwin

Tuesday, March 28, 2006

3月25日的dessertfast終於大功告成,現場直擊報導.首先是開場的跳舞表演,我當然唔記得左少少舞步啦!



這是我們camp adventure 的重頭唱歌環節,一連唱18首又快又唔停得的歌,又要記歌詞又要記舞步,你都咪話唔難.由於有成100人塞住個台度,我當然係在人堆中,耍2樓的人先可以睇到我,攝影師坐在前排,當然搵唔到我啦!


大家而家知道我有幾累啦!!!

6 Comments:

At 9:59 AM, Blogger 阿徐 said...

鬼婆winwin你真係攪笑~~~

 
At 7:57 PM, Blogger 志清 said...

u are great

 
At 8:27 PM, Anonymous Anonymous said...

雲妮好野!!
雲妮好勁!!
雲妮好pro!!
o的衫「娘」得咁緊要你連眉頭都冇皺一下~!

一個字..!!
..........!!!
..............!!!

「*」!!!!!!!!!!

真係唔知可以講乜... =P

 
At 11:23 AM, Blogger 魚蛋明 said...

唔知動聽o個次難D定係呢次呢下~~~~~???

 
At 9:35 PM, Blogger ??Winwin said...

ron,慘慘慘,我整個暑假都要著呢d娘衫帶camp,tsui tsui都係你設計的遊戲無限衫型好多.stanley,大家彼此彼此,與動聽不相伯仲啦

 
At 7:03 AM, Anonymous Anonymous said...

哈,短褲白襪仔,令我想中學時代的你....仲有豬扒眼鏡同keroppi....

 

Post a Comment

<< Home