甜品Winwin

Friday, September 08, 2006

maymay jason 出外參加婚禮,留下我一人,原定約大食joe 加louris 同埋志清去食飯,點知最後在屋企煮.maymay不在,我便榮升食物總管,負責"點"3人做這做那......


首先是志清炒洋蔥

louris 未洗手先洗米
ar joe 煮菜
supervisor win 從旁指導

主管落場
大功告成......四餸一湯,白飯任載.包括咖哩雜菜煲,豬扒,蕃茄炒牛肉

好好味道!我俾這個自己100分,各人也十分落力,101分,

下次我同maymay,jason可以咩都唔洗做,等佢地服侍我地啦 ,haha

3 Comments:

At 4:41 AM, Anonymous Anonymous said...

haha.. i saw some sweetcorn and chips wor? just incase....? :-)
Well done everyone! Mama is going to have a dinner gathering too! "pretty girl kitchen" haha..perhaps you can cook for us too :p

 
At 9:23 AM, Blogger Semi said...

wow~~~煮飯"仔",真開心!

 
At 9:58 AM, Blogger ??Winwin said...

SEMI,這兩天好掛住你同RUBY那段一齊煮飯仔的日子

 

Post a Comment

<< Home