甜品Winwin

Sunday, February 11, 2007

maymay 終於買左狗仔勒!!!


牠取名"邊爐",英文名 "bino",原因係jason 話maymay電左頭髮後似打邊爐出名的小肥羊,我地幾經修改後,最終得出呢個中英文一樣讀法的有趣名字.佢只有15個星期大, 是純種小牧羊狗,好聽話,好聰明,仲要好嗲.同埋似我鍾意小睡片刻



不過返到屋企就周圍探索新環境. 第一站:踩我既功課
第二站:周圍嗅

第三站:繼續探索 第四站:走上跑步機,想做運動,強身健體

第五站:發癲地周圍跑,周圍撲
close up:睇我幾靚仔
"好肚餓,唔玩住,食野先",第2個似auntie winwin 的特徵:食野

第六站: 繼續認識新環境


唔準玩咁癲,如果唔係今晚發惡夢.快d係籠裡面cool down

3口子, 一家親

4 Comments:

At 11:19 PM, Blogger Semi said...

Bino,你好呀!我係Semi姐姐呀^^
乖呀乖~~~~
埋黎俾姐姐抱下先~~~~

祝你新年快高長大呀,wow~~~~

 
At 9:18 AM, Blogger MayMay said...

Baby Bino is very cute... but also crazy... haha.... he running around the house all the time ar....

 
At 1:29 PM, Anonymous Anonymous said...

haha... Bino is so active, just like winwin & maymay?

 
At 4:12 PM, Anonymous Anonymous said...

姊姊:你抱住狗仔個樣好少女!

 

Post a Comment

<< Home