甜品Winwin

Thursday, January 12, 2006

我今個星期二開學

我今個學期讀social psychology(社會心理學),quantitative method(不知如何翻譯,有關研究的科目),Festival and Special event(節目及特別活動),Camp staff development(營地員工發展),一個星期上12小時的課堂加20小時工作.真是忙忙忙.我在Festival and Special event要做LEADER,social psychology昨天在講希臘的定義,很深奧.好彩以前有讀哲學,大約都明做咩.我會俾心機架啦,最好得閒幫我向神求下智慧同語言天份啦!暫時適應ok,仲俾dr,e 讚tim.我地星期日去滑雪,yeah!

2 Comments:

At 11:24 AM, Blogger 魚蛋明 said...

好野~~~~quantitative method~~~~嘩,呢科我都讀過~~~

 
At 5:19 PM, Blogger ??Winwin said...

嘩,禁勁,你唔係讀藝術既咩

 

Post a Comment

<< Home