甜品Winwin

Sunday, January 29, 2006

大年初一新年大派對


現在是晚上10時41分,我們的初一大派對終於曲終人散,



















我們品嘗了不同的晚飯美食,休息了一會後便接著年糕,酒釀丸子環節.

欣賞了表演環節,louis,志清的F.4對唱,semi,ruby的太極對劍,一剛一柔,一慢一快,完全將我們的國萃發揚光大,

最令全場觸目的當然是古爭表演,

全晚的高潮是我的濕面貼米遊戲.看各人面型扭曲,對自己的儀容亳不留情,我便知道遊戲確實可以令人瘋狂.遊戲萬歲!


還有的是我們的semi生日快樂呀,又大一歲勒!

7 Comments:

At 10:48 PM, Anonymous Anonymous said...

Happy New Year every body !
Glad to see you all having an enjoyable CNY party !

 
At 3:13 AM, Anonymous Anonymous said...

咦, 小姐, 你件t-shirt好靚喎!
係邊度有得賣呀?我都想要呀 :)

 
At 4:08 AM, Blogger yellowfish said...

雲妮!新年快樂!

件快樂無罪tee個print會甩o架,千祈唔好洗呀!

 
At 7:56 AM, Blogger ??Winwin said...

ERIC,新年快樂,祝你在新的一年,生活滿有色彩,邊個印d次貸呀,我已經洗左好多次勒!

邊個係匿名者呀,件t-shirt梗係好靚啦,係名設計師,徐羨享的手筆,歡迎溜灠http://www.trinitytheatre.org/
與有關負責人聯絡.
王監製越洋宣傳稿

 
At 10:01 PM, Anonymous Anonymous said...

有諗過打電話俾你拜年,不過唔使啦,你過年仲有氣氛過我喎!:)

順便話你知一個好消息,就係我三姊生左個初二8磅BB!哈哈!你可以問下慧慈,佢有分照顧佢!幾神奇巧合!

 
At 11:08 PM, Blogger give me a break said...

Winnie,狗年快樂!
真可惜,
你不在香港,
沒法派利是給你。
開學未呀?
我現在已開工了。:(

 
At 7:23 PM, Blogger ??Winwin said...

siu ming,
你可以儲起d利是,等我番黎俾你

 

Post a Comment

<< Home