甜品Winwin

Saturday, January 28, 2006

我又有飯食勒,各位























今天Faculty 請我們中國學生吃飯,是名符其實的中國菜.

菜色包括: 涼拌海折









冬姑腐皮卷

蝦餃



叉燒(由於太好味,食囇先記得影相)


北京填鴨

露筍牛筋

甜酸魚

生果拼盤等


DR.E還請我們表達賀年歌曲.

我們選了非常應節,
我們也不知名字的歌曲















每條大街小巷
每個人的咀裡
見面第一句話
就是恭喜, 恭喜

恭喜,恭喜,恭喜你呀(2)

然後是來自日本,韓國及來自俄國的代表獻唱金曲.
很享受這樣一個充滿節日氣氛,溫情洋溢的晚上.感謝主!!!

(我的同屋住ruby-左,semi-中)

DR.E及他的太太SUSAN

5 Comments:

At 3:10 AM, Anonymous Anonymous said...

Happy New Year to my dearest lui lui, Mama wishing you a joyful, fruitful and restful new year! May the grace of the Lord be with you always! ^_^

Amen.

 
At 7:31 AM, Anonymous Anonymous said...

老實說, 我己有好多年沒有看報紙的娛樂版了. 但每天到來, 實在讓我有看娛樂版的感覺, 實在太精彩啦, 點解餐餐都咁好餸0架?
還有, 今天聽見你的聲音, 真的好開心,希望你繼續在美國住得舒適, 食得蕉積^.^

 
At 2:40 PM, Anonymous Anonymous said...

It looks so much fun! Happy Chinese New Year to you, Winnie! I hope you are enjoying yourself in the US. I wish Mavis and I could join the dinner too. See you soon!

 
At 9:31 PM, Anonymous Anonymous said...

有無攪錯,仲好過我團年呀!
唔,真係流晒口水......
繼續讓我看神的恩典是如此的實在。

 
At 10:09 PM, Blogger ??Winwin said...

jason,i of course enjoy the life in US coz you all treat me very well.Looking forward to see u both.阿角都有過年呀,我地請佢食左焂湯豬肉,但佢好貪心,食完又要食,唔停口

 

Post a Comment

<< Home