甜品Winwin

Saturday, September 09, 2006

UNI first football game


為了幫自己學校uni打氣,快D整番個FACE PAINT 印水紙先










大功告成

好開心見番好耐無見的舊Flatmate LUCY


這張相絕對會令SEMI,RUBY羨慕又妒嫉,因為我可以同佢地偶像Dr. Hensley 有近距離接觸.yeah!羸左,haha!!!

football game 即將開始

我地一行好多人打氣


啦啦隊打氣,football team 即將出場,點子知在最重要的時刻......相機無電......激死

最後當然是"食玩瞓"環節中最重要的食啦!!!

2 Comments:

At 7:22 AM, Blogger Semi said...

嘩嘩嘩嘩嘩~~~~
我又好想一齊睇football game呀!!!
Dr Hensley十年如一日的英俊消灑^.^
見唔見到我學生Eric同Justin呀,我地UNI嬴左幾多呀?哈哈哈~~~

PATHERN PATHERN!!!

 
At 8:23 AM, Blogger MayMay said...

They didn't stay long enough to know the score....

 

Post a Comment

<< Home