甜品Winwin

Wednesday, February 08, 2006

終於有野做,唔駛白逗人工


今日在溫習了兩個小時後,便有堆積如山的入證書程序圍繞我,場面極為狀觀,要知道將label,信及證書3個部驟同時進行,絕對不是易事.況且有300份證書等著我,我那敢鬆懈?你知啦,我等左好耐先有野俾我做,我當然要做好d啦!唔係無野做仲慘呀!每一個經過的人都會留下來看看我有沒有被信封淹沒.


2 Comments:

At 12:14 AM, Anonymous Anonymous said...

"終於有野做,唔駛白逗人工" & "....你知啦,我等左好耐先有野俾我做..."

GOSH~~~!!!

this is ABUSING!!! i am disturbed by these sentences... can i report this user to blogger??

>_<

 
At 8:12 AM, Blogger ??Winwin said...

唔好眼紅我啦!

 

Post a Comment

<< Home