甜品Winwin

Saturday, May 27, 2006

抽水winwin加可愛bb

這是bonita 的仔仔小牧崙,他笑得很可愛

"uncle jason ,auntie maymay,多謝你們的禮物,不過好似大左d wor"
"auntie winwin,我好鍾意呢件衫ar,其實媽咪好似鍾意多d wor,因為有熊仔公仔ar"











"auntie winwin好似好鍾意我wor,你睇佢貼到幾實"
"你睇我攪到auntie winwin幾開心" "你睇我錫佢一啖,攪到佢幾開心"














大贈送,鍚多你一啖勒!"

"auntie winwin開始索我油勒,你睇我幾專業,望囇鏡頭,交足戲架!"


"我係遊戲之b,梗係隨時隨地專業地幫呀媽推廣一下遊戲啦!"

"幾勁!"
"auntie winwin,等我教你玩啦!"
這是翟bb,翟朗謙,父愛盡顯露

"auntie cc,你想咀我ar"


hi,everybody
"auntie winwin,你件衫好花,等我摸下先"

"auntie winwin,你慢慢黎,唔好禁喉禽,襯我媽媽瞓左覺,爸爸落左街,就大啖大啖咀埋黎先得架!俾d口水,你歎下先"

"爸爸,媽媽話如果見到陌生人強吻,千祈要叫唔好"

"多謝 auntiewinwin的gapgap衫,睇我幾型"

"好野,有得出街"

"各位auntie 冷靜d,我個頭就黎扁啦"
"auntie winwin 同我玩既時候要專心d,唔準同人傾電話,唔係我唔彩你架"
"都係扶實d,如果唔係aunite winwin一個不留神跌我落地,咪好慘"

"hi, 各位,我係06新人hip hop 謙謙,新碟將於HMV發售"


3 Comments:

At 4:41 PM, Anonymous Anonymous said...

Wa--------------------! Mama is sOooOooOooooooo HAPPY to see my cutest grandson & my pretty lui luiS' photos! I really miss all of you ar. wowowow... he is so smart!! Really want to give hima BIG hug and kiss!!!!

 
At 8:22 AM, Anonymous Anonymous said...

哇,"嬰兒潮"....
同埋winnie 飛摛大咬實錄....

 
At 9:57 AM, Blogger ??Winwin said...

四哥,當你見到禁可愛的bb,你都會忍唔住架,不過我都承認我狼死左d既,但係見到好朋友既bb,實在有一種無形的親切感.同埋係佢地兩個先會俾我禁"狼"

 

Post a Comment

<< Home