甜品Winwin

Tuesday, February 14, 2006

星期日返教會

星期日,一早起身去查經,到呀paul的教會 Peairie Lake Church,我們請他吃我們親手泡製的紅豆沙.










一個很富特色的查經地方,最重要的是那美麗的廁所,吸引了我跟semi入內拍照一番.



由於我們是新朋友,上星期到來的時候拿了COOKIE COUPON,COOKIE 好好味呀!

崇拜的地方好似音樂會

仲要同靚仔牧師影相!

大家千祈唔好以為我地只係俾d食物,大地方同靚仔牧師吸引,我同semi先無禁低層次.

我上星期第一次參加他們的崇拜是被牧師與會眾的關係及當中的互動所吸引,會眾的真實見證讓我看見了整個教會的生命力.加上今次的查經,讓我更愛上此教會

4 Comments:

At 10:17 PM, Anonymous Anonymous said...

WA ! really handsome wor ! when will CP has the same handsome Pastor?! haha...

 
At 10:37 PM, Blogger ??Winwin said...

他是一個靚佬,講道仲好charm tim,heehee!c執事,你係時候在彩坪的執事會要求一下靚仔牧師勒!

 
At 7:45 AM, Anonymous Anonymous said...

yes, but i will request a Pastor who is also charming at heart

 
At 12:12 PM, Blogger Semi said...

I like the church very much!
Thanks God~
Thanks Winwin accompany with me^^

 

Post a Comment

<< Home